Naar het Verre Oosten part I - Reisverslagen van Loes Hertogen - WaarBenJij.nu Naar het Verre Oosten part I - Reisverslagen van Loes Hertogen - WaarBenJij.nu

Naar het Verre Oosten part I

Ik vertrek morgen naar China, hier zal mijn reis starten in de stad Beijng. Vanuit daar ga ik via het westen van China naar Hongkong. Daar blijf ik nog een aantal dagen.
Hierna vertrek ik met het vliegtuig naar Bangkok (dit zal Naar het Verre Oosten part II gaan heten, vanwege te weinig ruimte voor foto's!) daar reis ik naar het noorden, naar o.a. Chang Mai en Chang Rai.
Van daaruit vertrek via een aantal andere steden naar Phuket waar ik ook nog een aantal dagen langer zal verblijven.
Mijn laatste drie weken ga ik vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Singburi te Thailand.
Vanuit Bangkok vertrek ik naar huis, maar eerst maak ik dan nog een tussenstop van drie dagen in Abu Dhabi.

Recente Reisverslagen:

02 April 2014

My travelgroup

28 Maart 2014

Hong Kong

25 Maart 2014

Yanshuo

20 Maart 2014

Yangzi River

17 Maart 2014

Emei Shan and his Monastries
Loes

Ik ben Loes Hertogen en ik ben 21 jaar. Vorig schooljaar ben ik als MBO-Verpleegkundige afgestudeerd. Het afgelopen jaar heb ik fulltime in een horecabedrijf gewerkt om mijn geld voor mijn reis bij elkaar te sparen. Ik ga namelijk 06-04-2014 voor 3 maanden naar China en Thailand. Hier ga ik rondtrekken met een groep die bestaat uit mensen uit verschillende landen. De laatste drie weken van mijn reis ga ik vrijwilligerswerk doen in een weeshuis in Singburi te Thailand.

Actief sinds 05 Maart 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 9337

Voorgaande reizen:

06 April 2014 - 25 Mei 2014

Het verre Oosten part II

06 Maart 2014 - 03 April 2014

Naar het Verre Oosten part I

Landen bezocht: